שחר-דוד סופר מוציא לאור הספר צומת לב - מדריך לחיבור ואיזון בין מוח ללב

סמכות פנימית

לפני שאתאר מה היא סמכות פנימית, ובהמשך לקריאת הספר עד כה, אני רוצה להזמין אותך לבטא קודם בעצמך, בשבילך –

מה היא סמכות פנימית עבורך? כתוב במחברת או במקלדת !

לאחר שהזכרתי ונזכרתי באות סמך, בייצוג הזה שבאפשרותי לבחור לסמוך על החיים, לבחור לסמוך על אהוביי, על כוח עליון או איך שאבחר לקרוא לו, ומעבר לכל אלו פנימה על עצמי, אז עולה השאלה – ובאותה הנשימה גם התשובה –

איך זה מרגיש לסמוך על עצמי?!

זה משחרר, זה מאפשר להרפות מכל הקולות והחוויות שעיצבו אותי להיות משהו שאינו הרצון או הבחירה הכנים שלי. הבחירה שלי לסמוך על עצמי, היא קודם כל שריר שאני לומד לחזק ולייצב בחיי. לעיתים, אני חוזר להרגלים ישנים של בגידה עצמית, ריצוי חיצוני וריחוק מהסמכות הפנימית. עם זאת, על פי רוב אני נזכר בסמכותי הפנימית ליצור את דרכי על פי צו ליבי וחוזר אליה. הדרך הזו יכולה להיות כואבת, מאתגרת וקשה. לעיתים היא מתנגשת עם התנגדויות מבית או מחוץ. סמכות פנימית הרבה יותר מתגמלת, מספקת וחיונית לטווח הרחוק והקרוב בכל תחומי החיים.

למען האמת, אני מרגיש שהיעדר סמכות פנימית בחיינו, ובמקומה קבלה של סמכויות חיצוניות ברבדים רבים של החיים, היא הסיבה למלחמות, לסבל, לשנאה ולכל חוויה רחוקה מאהבה.

גילוי נאות: אני לא יודע אם ואיך הספר הזה משפיע על המציאות. בחזון שלי אחת הסיבות המרכזיות שכתבתי אותו היא האמונה בהרמוניה, במערכות יחסים אנושיות. אני מאמין שכאשר רבים מאיתנו יבחרו לחיות מתוך סמכות פנימית, אז נדע לכבד גם את הסמכות הפנימית של האחר. סוג של ‘ואהבת לרעך כמוך’ ברמה יותר מעשית.אני מעריך שיש לנו עוד דרך לעבור עד לשם. לסבל, לפחד ולכאב יש תפקידים חשובים ואני לא חושב שהם ייעלמו לחלוטין. העניין בהרמוניה הוא בעצם יצירת איזון, כמו מוזיקה, בין החלקים שלנו.

יש אינסוף מסרים בחוץ, וגם אם חלקם אמיתיים או כוללים חצאי אמיתות – הם לא העניין.זכור לקחת בעירבון מוגבל נבואות, תקשורים, הפחדות, אישורים, דעות, תפיסות, עתידות ואפילו כוונות טובות –

האמת היא שיש לך אינסוף פוטנציאלים אפשריים למימוש!

המשותף לכל הפוטנציאלים הוא שהאפשרות לברוא אותם מגיעה מתוכך. הבחוץ הוא רק נקודת מבט אנושית אישית של מישהו / מישהי, כולל שלי כאן בספר. זו הזמנה להתייחס לכל רעיון חיצוני ככזה, לא משנה כמה הוא מוכר ובסיסי או מטריף ובלתי נתפש. חלום את ההגשמות שלך בעצמך.

כאשר אני נמצא בסמכות פנימית שלמה, אני זוכר שאני אוטונומיה של חוויה והוויה. כל דבר שעברתי היה בעבורי. כל מה שקורה לי הוא גם כן בשבילי, זה השביל שלי לצעוד בו בבטחה. סמכות פנימית מסירה ממני את החששות, הדאגות ואת הסיפורים השליליים שקודחים לי במוח ~ מעבירה אותי למצב שסומך ויודע פנימה.

זו חוויה שהיא גם שכלית תודעתית וגם רגשית גופנית, לכן מורכב להסביר אותה במילים. סמכות פנימית היא היכולת שלי לדעת את עצמי, לזכור שכל חלקי המציאות כאן לשרת אותי ואני אותם. הרמוניה, באיזון נכון ומדויק בשבילי.

אתה תרגיש מה הוא אותו איזון בשבילך, איפה המפגש שלך עם המציאות, עם אנשים, עם מערכות יחסים ועם עצמך. שמור על הכיוון למען ההרמוניה! מגיע לך לחוש שאתה סומך על כל חלקי החוויה האנושית שלך. אתה ראוי ורצוי לשמוח בשלמותך! אחרי הכול אנחנו נשמה שבאה לחוות מציאות בתוך גוף.

סמכות פנימית היא היזכרות מוחלטתהחיים נעים לפיהממנה והלאהובחזרה פנימה.

מוגש באהבה וברצון לגדילה ולפיתוח עמוד שדרה אנושי, והרמוני.

קטע מתוך הספר “צומת לב” מדריך לחיבור ואיזון בין מוח ללב מאת שחר-דוד

פוסטים דומים

כתיבת תגובה