שחר-דוד סופר מוציא לאור הספר צומת לב - מדריך לחיבור ואיזון בין מוח ללב

למה להקשיב לי? לקרוא אותי?

קודם כל הקשב לעצמך!

אני פה על תקן מראה ודוגמה אישית עבורך, כדי שתיזכר מי אתה. החל מהצללים ומהכאבים, ועד לעוצמות ולנפלאות שבך.

אם אתה מרגיש שאתה קשוב לעצמך ופתוח במחשבתך, זו הזמנה לקרוא, להקשיב ולהכיר את דרכי ואת הלב. במונחים ארציים אני בן 36. מאחוריי חמש מערכות יחסים זוגיות ארוכות טווח, ומערכת יחסים שישית עכשווית עם ענתי אהובתי, תאומת הלהבה שלי.

אציין שברחתי לא מעט מכאבים ומאתגרים שנפלו בחלקי. ויתרתי לעצמי כשהיה קשה, לא האמנתי בעצמי וכך גם לא האמנתי בקרובים אליי. החיים שלי היו מלאים בפחד, בעיקר פחד לחיות ולטעות. פחדתי להתנסות, פחדתי להיכשל, פחדתי להצליח, פחדתי לגדול, פחדתי מהצל של עצמי, פחדתי להסתכל במראה (ממש פיזית), פחדתי ללכת לשירותים, פחדתי לדבר עם אנשים, פחדתי לצאת מהחדר. הפחדים התעצמו ונהיו להרגלים כואבים שהרסו את חיי, וללא ספק היו מורכבים גם לקרוביי.

בין כל הפחדים הללו מהחיים, הספקתי גם להעשיר את המיינד. למדתי הרבה תחומים. חלקם קורסים מקצועיים ותעודות, חלקם אוטודידקטית דרך הקשבה, צפייה, ניסוי, תהייה והתמדה. צברתי המון ידע וכישורים, יש שיאמרו שהתפזרתי. בעצם מה שקרה זה שגיליתי c ועדיין ממשיך לגלות איך הכול מתחבר.

בדיעבד, הפחדים והתהומות העמוקים שחוויתי בחיי הם אלו שהניעו אותי להעמיק, לחקור ולגלות בתוך פנימיותי עולם שלם. אותו אני מבקש לחלוק כאן, במטרה לסייע לך לפגוש ולהכיר את העולם שאתה, ובעצם לתת לך את מתנת ליבך.

זו בעצם הזמנה והזדמנות להתגלות בפני עצמך, ולגלות רבדים ועוצמות שאולי עוד לא פגשת. אם תתמסר באמת למדריך הזה ולמסלולו – תופתע, תתרגש ותצמח.

תודה לחיים ולאלוהים, הגיע הרגע – הצומת הזה בו אני בוחר לאסוף ידע, תובנות וניסיון ולהפוך אותם למקשה אחת, לספר.

הספר הזה מאגד תחומי מקצועי שונים כמו למשל אימון אישי, תהליכי ליווי קבוצתיים, כתיבה עיוורת ועיצוב גרפי, יחד עם חשיפה אישית כנה ורצון טהור להעניק את מתנת הלב לך ולעולם.

מהות הלב אומרתהקשב פנימהאני כאן כדי לשקף לך את עצמך.

גילוי נאות: הייתי אנטי מתמטיקה וחישובים רוב חיי. נמנעתי ככל שיכולתי ממספרים – והנה המציאות הובילה אותי לפתח מודל ייחודי בשם ׳עץ החיים השלם׳, המבוסס על ספרות ואותיות.

מהות המודל היא לשמש כלי עזר והזנה לשכל, או במילים אחרות – הוא עושה עיסוי למוח. הוא יעניק לך הבנה, רוגע ושלווה חדשים באמצעותם תתחיל להתקרב לליבך ולאזן בינו לבין ראשך.

במילים אחרות, העץ פותח חלונות להווה. מאפשר לתפוש ולקלוט את הרגע הזה ואת כל מה שנוצר, שקיים למענך, ואולי שאינו גלוי לעיניך.

יש לך הזדמנות ליישר קו בין המוח ללב – קו חי פועם של איזון והרמוניה.

זוהי הסמכות הפנימית שלך לבחור את תגובתך, את דרכך;

בך.

קטע מתוך הספר “צומת לב” מדריך לחיבור ואיזון בין מוח ללב מאת שחר-דוד

פוסטים דומים

כתיבת תגובה